Biblioteket har succes med at markedsføre digitale søgebaser

Lokalavisen Vildbjerg |

En national undersøgelse har vist, at mange biblioteksbrugere ikke kender til de digitale tilbud. Et netop afsluttet projekt på Herning Bibliotekerne har haft stor succes med at markedsføre udvalgte digitale tilbud til specifikke målgrupper - og projektets model for markedsføring kan være vejen frem. Grundtanken i projektet er at sætte fokus på få udvalgte digitale tilbud over for de relevante målgrupper frem for at markedsføre tilbuddene som et samlet tilbud. For de fleste af de digitale tilbud, der er markedsført i projektet, har biblioteket kunnet konstatere stigninger i brugen på 100 % og derover.

Danmarks Biblioteksforening

Vartov, Farvergade 27D, 2. sal
1463 København K
Find os på kort
Cookie- og privatlivspolitik

Telefontid: man-fre 10-15
Telefon +45 3325 0935
Fax +45 3325 7900
db@db.dk

SE/CVR: 55618410
VAT: DK55618410
EAN: 5797200048110
Bankkonto: 9056 4585 947 496
Swift: SPNODK22
IBAN: DK4090564585947496

Følg Danmarks Biblioteksforening

Facebook
Twitter
LinkedIn
Direktørens blog